Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk és a böngészés is biztonságos legyen.
Termékek Menü

Garancia

Garanciális feltételek

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben levő jótállásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Így a szervizháttér biztonsága és a terméktámogatás is megoldott. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén a készüléked a lehető legrövidebb időn belül szakszerű javításra kerüljön vagy  – a szakszerviz tanácsára – cserére. A forgalmazott termékek esetében a jótállás típusfüggő. Ennek értelmében kompakt fénycsövekre 6 hónap, LED fényforrásokra 12 hónap jótállást biztosítunk. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a gyártó a meghibásodott termék cseréjére kötelezett.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása

-    A nyugta vagy számla egy példánya

A felsoroltak részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával érkező készülékeket cégünk továbbítja a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik a hiba mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de indokolt esetben a szervizek fenntartják a jogot a hosszabb időtartamra. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. ráléptek, beázott, leesés következtében összetört stb.) miatti csere elkerülésére a gyártók/forgalmazók csak a hivatalos szervizszakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

További teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszerviznél (bővebb információ és telefonszám a termékhez mellékelt garancialevélben található). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat során történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, webáruházunk utólag megtéríti a szállítás költségét.  Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelés, beállítás és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a visszaszállítás költségét nem áll módunkban megtéríteni. Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak szavatossági vagy jótállási ideje iránt az ügyfélszolgálaton érdeklődhetsz telefonon.

Kapcsolat 

E-mail üzenetet az oldalon található űrlap kitöltésével küldhetsz, vagy közvetlenül is írhatsz az attila.toth(kukac)syscogroup.hu vagy a webshop(kukac)syscogroup.hu e-mail címekre. Kollégáink 24 órán belül válaszolni fognak!

Szaküzlet

Márkaképviseletünk a 1132 Budapest, Váci út 6. szám alatt található. Az üzlet nyitvatartása:

Hétfőtől - Szerda: 9:00 - 17:00

Csütörtök: 9:00 - 18:00

Péntek: 9:00 - 17:00

Szombat: zárva

Vasárnap - zárva 

Kérdése van, bal oldalon

SEGÍTHETÜNK?

Ügyfélszolgálat


Összehasonlítás
Minden termékre 100% árgarancia bal oldalon